Liigu edasi põhisisu juurde
Sisukaart

Aitäh, ema! Aitäh, isa!

Kampaania


Pilt on eemaldatud.Kampaania periood:

10.10.2016 - 06.11.2016 (esimene laine)

5.12.2016 - 18.12.2016 (teine laine)

Sihtrühm:

Kampaania on eelkõige suunatud 10-12-aastaste laste vanematele. See on vanus, mil noortel hakkavad tekkima esimesed kokkupuuted alkoholiga. Keskmiselt proovitakse alkoholi esimest korda 12,4 aasta vanuses. 11-aastaselt on alkoholi proovinud juba iga neljas noor ning 15-aastasena juba enamik noortest. Reegel on, et pärast proovimist jõutakse üsna kiiresti regulaarsema alkoholitarvitamise juurde.

Kampaania eesmärk:

Aitäh, ema! Aitäh, isa!" kampaania eesmärk on lükata edasi ja vähendada noorte alkoholitarvitamist. Võtmeküsimuseks on kodused kokkulepped alkoholitarvitamise kohta. Lapsevanemate tauniv hoiak ja kokkulepitud reeglid, mille kohaselt alkoholi enne täisealiseks saamist ei tarvitata, aitavad laste alkoholitarvitamist edasi lükata ja vähendada. Lisaks annab kampaania värskeimat infot alkoholi mõjust noorele ajule.

Kanalid ja materjalid:Pilt on eemaldatud.