Liigu edasi põhisisu juurde
Sisukaart

Alkoholitarvitamise vähendamise programm „Selge“ ja programmi mõju-uuring

Kampaania

Kampaania kutsub huvilisi osalema uue, alkoholi tarvitamise vähendamist toetava veebipõhise programmi „Selge“ mõju-uuringus.

Pilt on eemaldatud.Kampaania periood: 13.03.2019 - 15.04.2019

Sihtrühm:

Vabalt eesti keelt valdavad üle 18-aastased inimesed, kes tarvitavad alkoholi ning omavad ligipääsu internetile vähemalt ühel korral nädalas.

Kampaania eesmärk:

Kutsuda huvilisi osalema uue, alkoholi tarvitamise vähendamist toetava veebipõhise programmi „Selge“ mõju-uuringus. Mõju-uuringu eesmärgiks oli selgitada eestikeelse programmi „Selge“ tulemuslikkust.

2019. aastal saavad programmile „Selge“ ligipääsu ainult mõju-uuringus osalejad. Uuringuperioodil on programm eestikeelne, kuid aastaks 2020, kui programm avaneb kõigile soovijatele, valmib ka venekeelne versioon.

Programmi „Selge“ töötas koostöös Maailma Terviseorganisatsiooniga välja Swiss Institute for Addiction and Health Research (ISGF). See on edukalt kasutusel Hollandis, Kanadas, Saksamaal, Šveitsis ja Austrias.

Kanalid ja materjalid:

Programmi „Selge“ ja selle mõju-uuringu läbiviimist rahastas Euroopa Sotsiaalfond programmi „Kainem ja tervem Eesti“ raames.