Märka suhkruid!
Kampaania keskendus lisatud suhkrutele – nendele, mida lisab toidu sisse tööstus või mida lisatakse ise toiduvalmistamise käigus.
Kampaania periood: 27.03.2017 - 23.04.2017
Sihtrühm:
Kampaania oli suunatud meestele ja naistele vanuses 12-40 a.
Kampaania eesmärk:
Tervise Arengu Instituut kutsus üles lisatud suhkruid märkama ja nende tarbimist vähendama.
Kampaania kaugem eesmärk oli, et sihtrühm oskaks lisatud suhkruid märgata ja näha, kui palju nad suhkrut üle tarbivad.
Kanalid ja materjalid:
- videoklipp televisioonis;
- bännerreklaam internetis;
- reklaamid siseraadios;
- plakatid välimeedias.
- Põhjalikult oli uuendatud toitumine.ee suhkru osa ning lisatud suhkrukalkulaator, millega saab kokku arvutada oma päevast suhkrutarbimist ning võrrelda seda soovitustega, samuti test, kus saab proovile panna oma teadmisi suhkrutest toidus.
- Noortele oli suunatud kampaanias ka Fiidikaru.